lørdag, marts 06, 2010

Carsten Høgfeldt: Anpartsprojektet med Piccaso Sisa kører videre!

På Travservice.dk kunne man fredag læse af anpartsprojektet omkring derbyvinderen Magic Sisas lillebroder, Picasso Sisa skulle være kuldsejlet. - derfor ringede jeg lørdag formiddag til Carsten Høgfeldt, for at høre hans syn på sagen.

- Det står jeg komplet uforstående overfor, siger Carsten Høgfeldt. Vi har en aftale om, at hesten skal betales i morgen - søndag - og det bliver den.

Jeg har erfaret, at den generalforsamlingsvalgte kasserer blot har fået indbetalinger for to anparter - hvor er resten af pengene?

Dette er ikke korrekt - der er nogen, der render med en halv vind.

Men hvorfor tror du, de gør det?

Snakken har jo gået om mig de sidste par måneder, og det sidste jeg hørte var, at jeg skulle skylde en stutteriejer 180.000 kroner.  Du ved - det er den med fjeren, der er blevet til 30 høns.

Men hvor meget skylder du ham

Det har jeg ikke lige her, men vi har lavet en aftale, og han får pengene nu og her. Men det er alting, der bliver forstørret.
Nu var jeg til championsfest på Lunden i aftes, og jeg kunne jo høre, hvordan snakken gik bag min ryg.
Jeg har jo også købt Dreamaster.
Altså hvis jeg ikke har nogen penge, så kan jeg jo ikke købe Dreamaster!

Men hvor står Dreamaster?

Den står oppe på stutteriet (i Sverige, red anm) - den skal med en lejlighedstransport her til Danmark. Det ville koste 6.000 kroner at få den herned - derfor vil jeg hellere vente på en lejlighedstranspotr, der er billigere.

Hvor skal den opstaldes?

Den skal stå på Ansager.

Jeg har hørt fra Peter Fog, at det skal den ikke.

- Men det er ellers hvad vi har aftalt.. Men, men - der bliver sagt meget hele tiden! Det vænner man sig til, og dog gør man det ikke alligevel.

Men er du ikke selv skyld i al det her polemik?

Selvfølgelig er jeg da skyld i noget af det - det er jeg da, men altså, -  du ved godt den ene fjer, der er blevet til ti høns - i øjeblikket er vi oppe på en hønsegård på 120 høns. Det er det, der er sket.

Nu siger jeg til dig, at Bjarne Ladefoged (ejeren af Picasso Sisa) er ude på travservice og sige, at handlen ikke bliver til noget.

- Jeg vil kontakte Bjarne Ladefoged og så vil jeg få tingene redt ud, men ellers synes jeg, at før man gik ud med en sådan meddelelse, så havde det  været smartere at ringe til mig først.

Hvis jeres generalforsamlingsvalgte kasserer blot har penge for to anparter, hvor er så resten?
Det er heller ikke korrekt. Jeg kunne godt tænke mig at få at vide, hvor du har det fra.

Jamen er den fuldt indbetalt?
Den er ikke fuldt indbetalt -  der er fortsat nogle stykker der mangler at betale, men det skulle de gøre i dag og i morgen.
Som sagt så vil jeg kontakte Bjarne Ladefoged - jeg tror, der må være nogle misforståelser - der er mange misforståelser - det har jeg fundet ud af, men lad os nu se om ikke det hele ikke falder på plads her i weekenden.

Du købte nyligt fem heste på intetnetauktionen på travservice.dk, men efter hvad jeg har fået oplyst, har du ikke betalt en eneste af dem?
- Det er heller ikke korrekt,  det var kun fire heste. men bl.a. har jeg haft en aftale med Claus Wagner om, at han skulle kontakte mig, når han kom hjem fra ferie. Jeg har ringet tre gange til ham,  uden han har ringet tilbage - nu traf jeg ham i går, og vi har aftalt de nærmere betingelser.


Men hvad med Otilia Tamsen - den har jeg hørt, at du ikke vil have alligevel.
- Det passer heller ikke, men jeg har endnu ikke betalt den. Den har jeg sat i træning hos Kaj Jensen, men da jeg var deroppe forleden dag, blev jeg dårlig og måtte køre hjem. Jeg har nyligt været indblandet i et trafikuheld, og har det dårligt - jeg går til psykolog hver eller hvad anden dag.

Så vidt Carsten Høgfeldt - som har lovet at kontakte mig, når han har talt med Bjarne Ladefoged.

Og blot for the record - mit mobilnummer er 40 38 23 07!

Ingen kommentarer: