torsdag, november 20, 2008

Time Out!

Ingen opdatering i dag - og heller ikke i morgen og i overmorgen osv.

Jeg tager lige en time out efter de seneste uger, der for mig har været rimelig turbulente.

For første gang nogensinde er jeg blevet arbejdsløs. Nogen vil måske sige, at det var på tide.

Men man kan jo ikke være venner med alle.

Jeg har været meget glad for den opmærksomhed som denne Blog har fået og de tilbagemeldinger jeg har fået fra mange sider omkring indholdet af Bloggen.

Jeg kan se, at der meget hurtigt har dannet sig en pæn fast læserkreds, og det er jeg meget glad for.

Nu kalder golfen og Sydens Sol i lidt over en uge, og så er jeg tilbage med friske kræfter i begyndelsen af december - og forhåbentlig også til nogle jobsamtaler.

Godt nok befinder jeg mig fint ved at sidde herhjemme og trevle internettet efter nyheder og historier med en anden vinkel - og ganske vist får jeg et vist honorar fra Staten for det.

Men det er ikke tilfredsstillende.

Jeg håber meget, at jeg finder et job - jeg har mange og gode kvalifikationer, som også kan bruges andre steder ind i Hestevæddeløbssporten - selv om det er den, der lægger mit hjerte mest nær.

Så mangler du, hører du, kender du - en og anden, der måske kan bruge mig - så tøv endelig ikke med at kontakte mig.

Tak fordi du læste med så langt.

Vi høres ved.

Karsten Bønsdorf

Ingen kommentarer: