onsdag, november 19, 2008

Jeg har vundet 2,6 milliarder kroner!!!

Den her historie nøjes ikke kun med at være et nationalt anliggende, som den med Kokken og de 17 millioner kroner.

Nej, den vil blive dækket intensivt over hele verden.

Dansker vinder 350 millioner Euro - eller 450 millioner dollars!

Kan I se overskrifterne?

Og tænk, hvad jeg kan gøre med alle de penge!

F.eks. købe samtlige væddeløbsbaner i Danmark og forhøje præmiesummerne til det tredobbelte.

Det ville sparke gang i sporten igen.

Men nu er det så bare det, at endnu har jeg ikke vundet de 2,6 milliarder kroner.

Og det kommer nok også til at vare på et par år eller mere før jeg får muligheden.

Endelig kræver det selvfølgelig også, at jeg løser den rigtige kombination i et nyt internationalt spil, der er på tegnebrædtet, og som jeg i det følgende vil berette om.

Der har netop været afviklet en galop-konference i Japan - the Asian Racing Conference - og her blev det foreslået, at man ikke blot skaber en 24 timers væddeløbskanal, der skal sende alle årets 365 dage, men som også tilknyttes et ugentligt spil, hvor man har lagt op til ,at der kan blive en gevinstpulje på 350 millioner Euro - 2,6 millioner kroner.

Spilleformen vil være ny og en udbygning af den franske Quinte+, hvor man skal finde de fem første heste i et givet løb i rigtig rækkefølge.

I det nye spil skal man finde ikke mindre end otte heste i rigtig rækkefølge!

Det er klart, at dette projekt er ikke noget man søsætter fra den ene dag til den anden, og de planer man arbejder ud fra nu, opererer med en premiere i forbindelse med Japan Cup i 2012.

Så det varer lidt endnu før jeg kan tredoble præmierne i løbene herhjemme.

Og komme på alverdens forsider!

Ingen kommentarer: