fredag, februar 12, 2010

Paris: Leader Chip - nu med Verbeeck

Axel Jacobsen sender Leader Chip til start på mandag på Enghien-banen i Paris i et løb over 2150 meter auto og med en sanmlet præmiesum på 52.000 Euro.

Men denne gang overlader Axel Jacobsen linerne bag Pine Chip-sønnen til Jos. Verbeeck.

- Jeg tror Leader Chip har en vældig god chance, og Verbeeck er jo i topform, så det skal blive interessant at se, hvad han kan udrette med den, fortæller Axel Jacobsen.

- Leader Chip gik slet ikke så dårligt på Vincennes forrige mandag, som mange har fået opfattelsen af.  Jeg forlod desværre min inderbane ryg på den senere vinder og gik ud i andet spor med 800 meter tilbage. Kort efter kørte de to heste foran mig sammen, og vi blev sinket meget. Var jeg blevet i inderbanen, så er jeg overbevist om, at Leader Chip havde fået en præmie.

-Under alle omstændigheder er hesten gået frem efter den start - han virker i topform, og jeg glæder mig til at følge ham på mandag. Han har startplads i anden række, men i en felt på blot 13 heste, så burde der kunne blive plads i det 400 meter lange opløb på Enghien,  siger Axel Jacobsen.

Ingen kommentarer: