onsdag, august 26, 2009

Kommentar til indlæg om Derbyauktionen

Hej Karsten Bønsdorf

En lille historie

Som nystartet opdrætter skulle jeg for første gang have en plag med på auktionen (troede jeg)
Men Nej nej
Det var en hingst efter Chipmate og Just Perfection.
og ok hoppen er vel ikke den bedst afstammede - efter Frisky Frazer og Ginger Tunis.
Ginger Tunis har dog fået Davanti som tjente 1.5 mille så ringere er det ikke.

Jeg fik at vide at med Chipmate kunne man lave en auktion kun med afkom efter ham Så !!!!
Helt ærlig!

Hvad var der sket, hvis min hest var kommet med.

Som nystartet opdrætter er det da vigtigt, at jeg bliver lukket ind i varmen.

Jeg har da trods alt nogle hopper og vil til næste år få 5 afkom.
Og jeg vil da gerne blive ved med at opdrætte travere .
Men med sådan en svada slukkes interessen.

Eller også skal man lave en yderlige auktion, så der bliver 3 auktioner i fremtiden DTC, opdrætterforeningen og en privat

Den ville jeg være med på
med venlig hilsen Tommy Dam

Ingen kommentarer: