mandag, april 17, 2006

Hvor er seriøsiteten?

Jeg havde ellers besluttet mig for, at jeg ikke ville kommentere, hvad der skrives på travnyt.dk.

Indrømmet - jeg læser siden - for underholdsningsværdien er til tider særdeles stor - og så er der den sprælske tæller, der ofte løber løbsk i et par timer. - Underholdende også!

Nå til sagen!

I sidste uge kunne travnyt.dk meddele at Grand Prix-auktionen i Århus var i fare - ja, den var stort set aflyst.

I går udsendte Væddeløbshesteejerforeningens nye bestyrelse så - ifølge travoggalop.dk, travservice.dk og travportalen.dk en pressemeddelelse, om at auktionen vil blive gennemført.

Uanset om man hos travnyt.dk har modtaget denne pressemeddelelse eller ej, så burde man have bragt denne nyhed. - Det ville klæde skribenten, men vedkommende er måske fortsat så fornærmet over udfaldet af generalforsamlingen i foreningen, at det kun er det negative, der skal omtales i forbindelse med Væddeløbshesteejerforeningen.

For en god ordens skyld. - Jeg har intet med Væddeløbshesteejerforeningen at gøre - tværtimod synes jeg at foreningen er overflødig, og at de aktive personer der vitterligt findes omkring foreningen i stedet burde have indgået i bestyrelsesarbejdet i de hesteejerforeninger, der findes på alle landets baner og som er samlet i en landsorganisation, der er repræsenteret i sportens øverste organ, Dansk Travsports Centralforbund.

Karsten Bønsdorf

Ingen kommentarer: