tirsdag, marts 28, 2006

Alt på det rene

Rygtet om at jeg havde søsat denne Blog er løbet hurtigt, og jeg har fået en del tilkendegivelser.

Nogle har også søgt at kommentere mine tanker omkring Lunden, men da de hverken bidrog med noget til en videre debat og i øvrigt også var anonyme, så er deres indlæg ikke blevet offentliggjort.

Og det er det, der er det gode ved en sådan Blog.

Det er indehaveren, der styrer debatten.

Det har selvfølgelig nogle bagdele, men det aktuelle tilfælde er jeg i hvert fald garant for, at tonen her bliver ordentlig.

Min Blog er tænkt som en plads, hvor jeg kan fremkomme med mine tanker og kommentarer til aktuelle hændelser, men det er da klart, at hvis der kommer seriøse indspark fra andenhånd, så er jeg da også åben for at publicere det. Og tage en forhåbentlig konstruktiv debat om emnet.

Men generelt er det tanken, at det er mig der fører ordet. - Og iøvrigt står det jo enhver frit for at oprette sin egen Blog.

Karsten Bønsdorf

Ingen kommentarer: