torsdag, marts 17, 2011

Hingstekataloger

Årets første måneder er  travle for mig - heldigvis .  idet jeg har nogle gode faste samarbejdspartnere, der hvert år betror mig opgaven med at lave deres hingstekataloger.

Ansager-kataloget er allerede ude -, se dette link http://www.ansagerdyrehospital.dk/hingste.html og i går fik vi sendt Schougaards katalog ud - næsten 1000 kuverter blev pakket, sat labels og frimærke på - det kan faktisk godt mærkes i skuldrene og i nakken!



Schougaards katalog udsendes til alle aktive opdrættere, men skulle du ikke få det er du velkommen til at kontakte mig -  det kan også fås rundt om på væddeløbsbanerne.

Kataloget kan også ses på dette link http://issuu.com/bonsdorf/docs/schougaardhingste

Lay out har min tidligere medarbejder, Betina stået for. Betina arbejdede i flere år på Væddeløbsbladet, men blev så forelsket ovre i London og bor der nu med mand og to henrivende børn.

Takket været internettet foregår alt vort samarbejde let og smertefrit.

I morgen præsenterer jeg endnu et hingstekatalog her på siden.

Ingen kommentarer: