onsdag, august 18, 2010

Jeg har rasende travlt!

Min ide med at tilbyde opdrætterne en afstamningsanalyse af deres åringr, der er tilmeldt derbyauktionen, er blevet modtaget særdeles flot, og jeg har pt rasende travlt med at lave dem.

Det er i øvrigt  ikke blot ejere af åringer der skal på Derbyauktionen, der synes, at det er en god idé.

 Jeg har også fået henvendelser og bestillinger på analyser af heste til Kriterieauktionen, andelsheste etc.

Jeg erkende, at min tid til at opdatere denne Blogpt  er sparsom - til gengæld kan jeg henvise til www.derbyauktionen.dk . hvor du kan se afstamningsanalyserne efterhånden som de er færdige.

Er du også interesseret i at få lavet en analyse af din/dine heste så send mig en mail - men jeg kan først lave dem efter derbyweekenden.

Ingen kommentarer: