lørdag, juni 10, 2006

Det er hemmelighed, og kun du og jeg ved det...

Var der ikke engang en sød sang, der hed sådan - eller noget lignende.

Linjerne i overskriften er blevet sørgelig aktuel. Tipstjenesten har nemlig i al ubemærkethed søsat deres længe ventede internetspil i regi DanToto.

Fredag var det allerede mulig at gøre indskud via Tips.dk.

Og det er da utrolig, at Tipstjenestens informationsafdeling der ellers har travlt med at udsende den ene meddelelse efter den anden omkring millionmuligheder i Lotto etc. ikke har fundet plads til at udsende en meddelelse om dette nye spiltilbud.

I denne weekend er der såvel jackpot i V75 som i V65 spillet så der er jo masser af millioner der ligger og venter.

Men nej - det hele skal holdes nede, og det passer jo desværre alt for godt vi den strategi der hele tiden har været omkring DanToto.

Jeg mindes faktisk ikke, at der de sidste 4-5 år har været afholdt et eneste pressemøde omkring spil på heste!

Det var jo helt oplagt at gøre det op til Copenhagen Cup. Når nu man havde systemet klar.

At så tidspunktet p.gr.a. VM ikke er det heldigste er en anden sag. Og måske skulle man have ventet med at åbne for spillemuligheden til efter VM - og så gjort det med et brag.

Nå, men nu er det her .- Og jeg har prøvet det - og også fundet ud af en uheldig ting.


Nemlig en manglende opdatering af odds.

Jeg har satset på en hest på Klampenborg i eftermiddag, og da der allerede var omsætning i løbet, så ville jeg tjekke, hvad mit indskud betød for odds. - Men der kom ingen opdatering af siden. 9.58.38 stod der hele tiden, mens øvrige løb var opdateret 10.05.

Det går altså ikke. Og ligner en Ommer!!!

Karsten Bønsdorf

Ingen kommentarer: