torsdag, april 27, 2006

Hvad jeg mente var...

For nogle uger siden skrev jeg et indlæg her på siden under overskriften "Det er Palle Vennekildes skyld!".

Jeg har tilsyneladende ikke udtrykt mig klart nok, for jeg kan se flere steder, at det opfattes som et angreb på Palles person.

Og sådan var det bestemt ikke ment!

Når jeg brugte Palle Vennekildes navn i min artikel, så er det fordi han er en kendt person via sit job som Racing Live vært, og at han selv - uopfordret - omtalte sit store ukendskab til traveravlen og afstamninger.

Den greb jeg i forsøget på at gøre opmærksom på, at det er bydende nødvendigt for travsportens overlevelse i dette land, at man interesserer sig for det grundliggende også - nemlig traveravlen og den historie som travsporten har i Danmark.

Jeg har - også i min tid på Væddeløbsbladet - slået til lyd for, at kun ved at få flere aktivt involveret i hestevæddeløbssporten, så sikrer man overlevelse og fremgang.

Jeg synes faktisk, at udviklingen omkring Charlottenlund Travbane er et meget godt eksempel, hvordan det kan gå - og modsvaret er så Skive, hvor alting blomstrer.

Karsten Bønsdorf

Ingen kommentarer: