søndag, december 26, 2010

Glædelig Jul og Godt Nytår!

Tak til alle jer der trofast - dag efter dag - finder ind til min Blog.

Jeg får ikke opdateret hver en eneste dag - og det er heller ikke noget, jeg kan love sker i fremtiden.

Til gengæld vil jeg love jer, at jeg fortsat følger sporten tæt - det være sig herhjemme som i udlandet - og at jeg fortsat vil have holdninger og ideer, som vil blive publiceret på denne Blog.

Har du ideer til noget, du gerne vil have jeg undersøger nærmere - eller har et og andet problem, som du mener jeg kan være med til at løse, så er du også velkommen til at henvende dig.

Jeg vil også fortsat udfærdige afstamningsanalyser til opdrættere og potentielle købere - for stutterier var det måske en ide, at have disse afstamningsanalyser fast liggende på deres hjemmeside.

Det kunne være det ekstra, der betød et salg!!

Også i 2011 vil jeg i samarbejde med tidligere medarbejdere på Væddeløbsbladet kunne tilbyde at producere kataloger, brochurer, annoncer, visitkort, brevpapir etc. ligesom vi også laver færdige internetsider - se bl.a. www.leifolsenhingste.dk

Ring gerne for et tilbud på 40 38 23 07

Jeg vil også her slå et slag for vort hus på Costa del Sol. det er fortsat meget overkommeligt at flyve derned med f.eks. Norwegian, Cimber Air, Iberia, Span Air m.fl. -.og Andalusien har mange forskellige ting at byde på - ikke mindst kulturelt.

Og er du til galopløb, så er der såvel et vinter- som sommer meeting på Mijas-banen, der ligger ti minutters kørsel fra vort hus.

Læs mere om vort hus på www.casa35.com

Og ring eller mail gerne for et tilbud.

Janne og jeg ønsker alle vore gode venner og læsere af dette en rigtig GlædeJ ul (den varer jo lige til Påske) samt et Godt Nytår.

Janne Holding og Karsten Bønsdorf

Ingen kommentarer: