torsdag, juli 21, 2011

Om FritTrav og afstamningsanalyser

I den senere tid har det været sparsomt med opdatering af denne log - det skyldes jeg har indgået en aftale med Henrik Berg om at skrive nyheder til travservice.dk.

Jeg henviser jer derfor til at besøge www.travservice.dk

Desuden er jeg begyndt arbejde med at lave afstamningsanalyser på de åringer, der skal fremstilles på Derbyauktionen og senere også på de åringer, der skal på Kriterie-auktionen

Flere opdrættere har allerede bedt mig om at lave analyser på deres åringer, og arbejdet er i fuld gang.

Er du også interesseret i at at få din årings afstamning fortalt med en anderledes måde end blot det faktuelle - så ring på 40382307 - eller mail mig på kabo@casa35.com

Alle afstamningsanalyser bliver også offentliggjort her på sitet - ligesom du jo - hvis du selv har en hjemmeside - kan lægge dem der.

Desuden kan disse analyser bruges i dit eget salgsarbejde, idet du får analysen i en PDF-fil, der kan udsendes som vedheftet fil i en mail til potentielle købere.

Ingen kommentarer: